BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MUSIC

malas letak lagu...

Saturday, September 4, 2010

Assalamualikum wbt, Ni Nak Story Sikit

Tujuan saya menulis kali ini, cuma ingin mengingat kan sesiapa yang diluar sna supaya berhati2 dengan keadaan sekeliling anda,
Sedar atau tidak, saya telah terpengaruh dengan semua agenda dunia yang di kawal oleh manusia sendiri,
Jika anda tidak memahami maksud sebenar saya tidak mengapa, sebenarnya jika saya terus menulis menerangkan apa yang sebenarnya berlaku, anda tetap tidak akan menerima setiap kata-kata saya, sebab anda terpengaruh dengan keadaan sekeliling yang anda sendiri tidak sedar lahir dalam diri anda.

Sebentar tadi saya menyaksikan beberapa buah video clip dari youtube yang menunjuk kan perubahan emosi seseorang, apa yang saya lihat sungguh menghairankan, dan membuatkan saya terfikir sesuatu,

Jika anda singkap 1 per 1, perjalanan hidup anda dari saat ke saat, minit ke minit, jam ke jam, hari ke hari, minggu ke minggu, bulan ke bulan, tahun ke tahun, kemudian dekad ke dekad kemudiannya..

Tanpa kita sedari sesuatu telah mengawal diri dan haluan diri kita, jika anda tidak percaya, anda buat satu analisis tentang apa yang anda lalui, dari sehari ke sehari...

Mungkin sesiapa yang membaca ini, mengatakan sesuatu seperti, psyco ke budak nie, or something, tapi saya buat ini berdasarkan kajian yang saya buat setelah beberapa tahun yang lalu, akhirnya saya menjumpai puncanya, dan kenapa ini semua berlaku,

Klu anda rajin anda search dan search lah pelbagai berita di Internet, dan kaitkan 1 per satu, dan buat kesimpulan darinya, sebab saya tidak boleh lahirkan kesedaran anda itu, dengan hanya beritahu anda dengan cara ini, YA atau TIDAK, pilihan yang anda ada...

OK, First and formost, sebagi permulaan, contohnya begini, KLIK SINI ini adalah satu link yang bakal anda fikirkan kan, seorang artis luar yang mempunyai hidup yang anda tahu dan bandingkan dengan kehidupan sebenar beliau, beliau merupakan 1 dari jutaan manusia diluar sana, yang mengalami perkara yang sama, dia seorang penyanyi yang menggergarkan dunia suatu masa lalu dan kini masih dalam industri hiburan...

Tapi pernah atau tidak anda fikir di belakang tabir kehidupannya, Video dari link tersebut tiada subtitle bahasa melayu, kerana ia didalam bahasa inggeris, bagi yang tidak memahami segala perbualan yang dibicarakan, harap maaf, tapi itu tidak bermakna anda perlu mendiamkan diri tanpa berbuat sesuatu. Percayalah PILIHAN DITANGAN ANDA, ANDA YANG MENENTUKAN SIAPA DIRI ANDA SEBENARNYA.

Beliau iaitu artis tersebut, mempunyai masalah tentang mengenali diri sendiri, apa yang telah dia lakukan, dan sebab-sebab dia lakukan sesuatu, tetapi percaya atau tidak dia seperti ROBOT yang di kawal perbuatannya, setiap tingkah lakunya tidak dapat difikirkannya. Perkara ini berlaku disebabkan satu badan kerajaan yang diupah oleh orang yang tidak bertanggungjawab melakukannya. Mereka ini diasuh dan dididik supaya bertindak demikian. Mereka berubah emosi dalam sekelip mata. Badan yang tidak bertanggungjawab tadi menggunakan satu formula yang di panggil MIND CONTROL, jika anda lihat dia, seolah2 dia tidak dapat membuat pilihan dalam hidup, seperti BONEKA yang digerakkan tali2 di tangan dan kaki.

KLIK SINI ini ialah link kepada seorang artis yang saya minati, jika anda tpernah mendengar perkataan ini, anda akantahu siapa dia "Slim Shady" dia sekarng telah menukar imej dari seorang yang benci keluarga, ibu, bapa disebabkan masalah yang dihadapinya. Apa yang dibuat dari badan2 ini mereka mengambil kesempatan dari masalah beliau untuk dijadikan ikutan, remaja sekarang,

Tapi Kini dia telah menukar imej baru seperti menghasilkan lagu2 kasih sayang antara ibu.bapa dan anak, seperti MOCKINGBIRDS judul lagunya yang amat popular, Produksi yang merekod albumnya kini membuang lagu-lagunya dan keluarkan dia dari carta...

Formula - formula tersebut ada di sekeliling kita tanpa kita sedari. Kita sedang menikmati sistem yang dikendalikan badan tersebut hingga ke hari ini. Jika ini berterusan kita juga akan musnah, Ingatlah tujuan ALLAH SWT jadikan kita untuk apa...

0 comments: