BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MUSIC

malas letak lagu...

Tuesday, April 13, 2010

Kenapa??

Kebelakangan nie mcm2 masalah..
Menimpa diri aku..
Kadang-kadang aku rasakan...
Esok bukan untuk aku lagi...
Jalan kehidupan aku...
Sekarang penuh dengan...
Onak duri..
Yang sentiasa menikam dari dalam..

Kadang-kadang terdetik hati kecil nie bertanya..
Kenapa orang tu aku...??
Aku rasakan yang aku x mampu nak teruskan..
Tapi, aku tidak punya pilihan kedua
Aku terpaksa melaluinya walaupun sukar
Dan aku percaya ada hikmah disebalik semua ini...

Aku harap apa yang aku hajati termakbul...
Walaupun hajat yang aku buat, sukar dilaksanakan...
Dan memerlukan orang lain untuk aku kecapi detik berkenaan...
Mungkin aku bermimpi, mungkin juga tidak,..
Tapi aku ikhlas dalam hal nie...
Dan aku x peduli apa yang bakal berlaku...
Sebab itu yang aku inginkan..




1 comments:

Muhammad Ariff said...

Salam...
Adikku mal, napa ni?????
napa x cter kat aku if ko ada masalah????
kongsi la dengan aku...
selama ni pun ko berkongsi dengan aku kan????

But, satu je aku mintak...
Plz kuatkan diri kau....
Plz... aku tau kau seorang yang kuat...
aku tau kau bukan jenis yang cepat mengalah...
kita semua ada masalah...
setiap orang ada masalah yang berbeza...
dan setiap dugaan yang menimpa diri kita itu pasti ada sebab busababnyer...
setiap dugaan yang diberikan oleh Allah itu mengikut kemampuan kita...
aku sendiri dalam dilema skarang ni...
masalah aku lagi berat..
tapi aku yakin, semua ni ada sebabnya dan aku tau semua ni berlaku sebab Allah amat menyayangi aku...
so, aku nak kau kuatkan iman, dekatkan diri dengan Allah...

ok????
=)
if anything just contact me and im always free for u...