BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MUSIC

malas letak lagu...

Tuesday, April 20, 2010

Nak Exam Sudah (Part 3)

Nak exam sudah........
Sem nie malas yang teramat...
Tengok nie..esok nak exam....
Aku tulis blog...
Gile or x...itu lah aku...

To all my fren...Gud Luck,
Exam Final
Ssh snang dah bersama,
Pejam celik...
Dah nak abis Part 3...
Pergh, cpt mse brlalu...

Sedar or x, umo nie
Dah hmpir 20...
Dah x boleh pggil teen lagi...
19teen kan...
Mne ada 20teen...
Hehe...

To all 1990 batch....
Kta dah dewasa lar...
Pkir yang berfaedah lah...
Buat yang terbaik untuk life kita...
Hari ini akan membentuk siapa kita nanti...
Nak x nak perlu laluinya jugak...

Kadang-kadang kita x tahu apa yang kita nak...
Bnyak puzzle-puzzle kita kena selesaikan...
Untuk capai sesuatu yang kita mahukan,
Masing-masing ada peluang masing-masing,
Cuma cara kita yang membuatkan diri kita berbeza...

Last aku rakamkan ribuan terima kasih,
Kepada orang yang banyak memberi aku dorongan,
Untuk aku terus bangun dan berpijak kembali,
Absolutely, my parent, mak n abah,
My Brother,
Person yang buat aku tulis blog malam nie,
N all my friend....

TQ, U R FAR TO KIND

0 comments: