BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MUSIC

malas letak lagu...

Thursday, July 7, 2011

Darjahanam.. :)

As Salam, bukan semua orang itu sempurna, aku pun x sempurna, aku mohon sepuluh jari minx maaf kepada sapa saja yg aku penah buat salah, sakit hati, kalau ada apa2 yg boleh korang tuntut datang jumpa aku, K,


aku teringat dulu zaman sekolah, SK Ibrahim, sekolah tu semua lelaki, so, aku xde member2 pompuan, aku tak tahu macam mana nak bergaul dgn pompuan, masa 2 cuma ada member sowg aku nie yg ada awek, Zulhilmi, aka Amy, maklumlah, sebelah sekolah aku SK Convent, sekolah gurls semua.., masa tu sapa dapat kawan ngan gurls dari convent mmg Hebat lah, so member2 aku nie tekejut lah, sbb xtwu pun si Zulhilmi ada awek dekat situ... Antara geng ktwg ada, syaufiq, faiz, farabi, zulhilmi, n aku... Dlm geng2 nie Amy nie mcm otai la skit sbb dia paling nampak matured, ktwg nie meleleh lagi masa 2, aku mmber yg paling close ngan Amy, so...Amy selalu ajak aku teman dia, klu dia nak dating, aku ikot je lah..awek dia ennie pun selalu bawa member dia, so..start lah aku knl ngan gurl, mula2 jggal gak sbb benda 1st time..

lama lpas 2..1 ari, telefon aku bunyi(telefon umah), aku angkat tiba2 awek si amy call, ntah mcm mana dapat no pun xtwu, aku pun pelik sebab dah seminggu ktwg cntact, aku ingt amy yg bagi no..so aku tnya direct dkat amy, then amy ckp "patutlah...dah berhari x cntact aku" so..kena lah marah, awek dia ari2, aku jelaskan satu per satu, tapi amy marah kan aku so aku pun x close lagi ngan dia, dah mcm musuh plak jadinya,.. disebabkan 2 aku bwk diri..pegi sekolah sendiri, balik sendiri, n mcm2 lagi, nasib lah ada mmber2 yg support aku masa 2, sbb tahu aku x slah, penah sekali amy angkat geng nak pukul aku, kelakarnya semua aku bantai sekali gus...(bajet hebat) hahaha

so..bila aku masuk sekolah menengah, budak2 yang aku bantai 2 lah member aku,...dan smpai harinie aku x jmpa amy 2,

apa yang aku nak simpulkan, kat sini, xde owg yg slah pun..cma slah phm antara kwn2, cerita2 dari mulut orang, tengoklah, akibatnya silaturahim yang terjalin pun hilang dalam sekelip mata jer...aku xnak benda2 nie jadi lagi, kalau boleh, aku nak jer owg senang ngan aku, bagi tahu aku apa yang aku slah, tegur aku, InsyaAllah, aku xkan marah... n klu sesuatu yang mencurigakan berlaku, harap sangat personally jumpa aku, mungkin antara kita x paham, n xtahu tujuan aku buat sesuatu, or mmg aku x penah buat pun perkara tersebut,...

aku harap ukhwah yang terjalin x kan putus sampai bila2...
InsyaAllah

0 comments: