BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MUSIC

malas letak lagu...

Thursday, July 14, 2011

Point out of finger ( aku x berdendam)




Bagus lah, selalunya orang cakap, biarkan sesuatu itu pergi untuk sempurnakan sesuatu,
dalam sedar atau tidak, aku dah lama rasakan perkara nie,

Ada seorang ustaz cakap, kalau anda menuding jadi anda, cuba anda pandang 3 jari yang menuding diri sendiri, kita nie manusia yang alpha dengan keadaan dunia, yang sering menarik kita kearah kejahilan yang amat hina,

Rugi seorang manusia jika dia mengingat masa silamnya, jika hari ini dia masih tidak berubah, sebab kita manusia yang sering lupa tentang diri sendiri, dan tidak menerima alasan orang laen, merasakan diri ini benar.

Aku bercakap pada diri sendiri, sebab bagi aku, aku cuba membaiki diri aku sebaik mungkin...

Allah SWT tahu apa yang kita niatkan,


sebab masa aku pun x bnyk, dah makin suntuk,..aku perlu cepat
InsyaAllah




0 comments: