BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

MUSIC

malas letak lagu...

Saturday, July 2, 2011

Janji Tinggl Janji...


salam...

mlm nie stay kat umah sowg2,
layan pocong ngesot,
mmber2 out, layan transformer,
pukul 12.30am...
tp xleh lawan ak lah,
tngk 3D pnya siap special seat lagi,

staun kebelakangan nie..
ak da try sempurnakan setiap janji aku...
hebat x, tapi ak x expect lbey...
skrg2nye..ada orang appreciate sudah,
aku layan jer lah ape pun nk jdi,
Hanya Tuhan Tahu,
tapi sedey beb, bila owg buat mcm tuu,
aku sakit sesangat, mcm kene panah------> tapi biasalah,
buat muka slumber jer, klu x nmpk sngt,
mna x nye...1 per 1 aku try sempurnakan,
bkn senang...ingt aku maen2 ker,
aku punya la siyes...
tp ak solute la mcm nie... tabik spring pnya... :))
coz sanggup buat mcm tu....


-out-






0 comments: